Uczestniczymy w rządowym programie praktyk studenckich.
Oferty o wolnych miejscach publikujemy na stronie: http://oferty.praca.gov.pl

Tylko co dziesiąty odblask spełnia wymagania – wynika z kontroli Inspekcji Handlowej. Przedsiębiorcy i konsumenci nie odróżniają ich od gadżetów, które nie zwiększają bezpieczeństwa na drodze. UOKiK, we współpracy z Policją, Centralnym Instytutem Ochrony Pracy i Instytutem Transportu Samochodowego, przygotował specjalne poradniki dotyczące bezpiecznych odblasków

Prawo konsumenta do reklamacji nie może być w żaden sposób ograniczane. Nie wolno też sugerować, że nie będzie możliwości jej złożenia w przypadku utraty paragonu – przypominał UOKiK w decyzji wydanej w sprawie Auchan Polska.

[Warszawa, 30 kwietnia 2015 r.] W związku z napływającymi sygnałami od konsumentów Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ostrzega przed osobami podszywającymi się pod pracowników UOKiK i dzwoniącymi do konsumentów, na przykład w celu wypełnienia ankiety dotyczącej dobrowolnego ubezpieczenia emerytalnego (tzw. III filar). Osoby dzwoniące mogą próbować wyłudzić dane, wykorzystując autorytet Urzędu. W takich przypadkach zawsze należy sprawdzić wiarygodność dzwoniącej osoby, a w przypadku wątpliwości zawiadomić odpowiednie instytucje – Policję lub Prokuraturę.

Obowiązek poinformowania konsumenta o rozpatrzeniu reklamacji spoczywa na przedsiębiorcy, a ozdobne elementy obuwia podlegają reklamacji - przypomniał UOKiK w najnowszych decyzjach dotyczących reklamacji obuwia

W ubiegłym roku Inspekcja Handlowa zakwestionowała 3,87 proc. skontrolowanych próbek paliw płynnych. Większość stwierdzonych nieprawidłowości dotyczyła oleju napędowego

Przedsiębiorca, który kontaktuje się z konsumentem telefonicznie dla celów marketingu bezpośredniego musi wcześniej uzyskać na to zgodę klienta. W związku z napływającymi skargami, Urząd sprawdza, czy przedsiębiorca sprzedający m.in. naczynia do gotowania mógł naruszyć przepisy.

Z okazji Światowego Dnia Konsumenta UOKiK zaprasza na debatę „Jak powinny wyglądać dobre reklamy usług finansowych?” oraz dyżur ekspertów udzielających porad konsumenckich w obszarze usług finansowych. Wydarzenia odbędą się 13 marca 2015 roku (piątek) w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym Urzędu