Logotyp Biuletynu Informacji PublicznejLogotyp Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

Baner strony Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Lublinie z logotypem i Zamkiem Lubelskim

Grafika tematyczna z artykułu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Sprawdziliśmy 626 lokali gastronomicznych – w 75 proc. stwierdziliśmy nieprawidłowości.
  • Najwięcej dotyczyło uwidaczniania cen: braku cennika i ilości potrawy lub napoju. Stwierdziliśmy też nierzetelną obsługę – porcje były za małe lub użyto innego składnika niż zadeklarowany w menu.
  • Usługa gastronomiczna musi być zgodna z zamówieniem. Jeśli tak nie jest – masz prawo do reklamacji!

Szczegółowe wyniki działań znajdą Państwo na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w artykule o tytule: W barze, knajpie, restauracji – kontrola Inspekcji Handlowej.

Logotyp Lubelskiego Urzędu WojewódzkiegoLogotyp Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówLogotyp Służby CywilnejLogotyp Kancelarii Prezesa Rady Ministrów