- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1414
Sprawdź, czy od zabawki nie oddzielają się drobne elementy i czy nie ostrych krawędzi. Przeczytaj dokładnie ostrzeżenia oraz instrukcję obsługi. UOKiK przypomina na co zwrócić uwagę, wybierając zabawkę dla dziecka.
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1515
Noclegi, transport, wizy, ubezpieczenie – to tylko część spraw, które musimy załatwić zanim wyruszymy na wakacje. O czym warto pamiętać, wybierając się na urlop, przypomina dzisiaj 36 instytucji biorących udział we wspólnej akcji: Przed wakacjami – co warto wiedzieć?
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1358
Inspekcja Handlowa przeprowadziła kontrolę bezpieczeństwa i oznakowania sprzętu do ćwiczeń w domu. 43 proc. z ponad 300 skontrolowanych partii sprzętu było niewłaściwie oznakowanych. Nie stwierdzono wad konstrukcyjnych
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1404
Uczestniczymy w rządowym programie praktyk studenckich.
Oferty o wolnych miejscach publikujemy na stronie: http://oferty.praca.gov.pl
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1376
Tylko co dziesiąty odblask spełnia wymagania – wynika z kontroli Inspekcji Handlowej. Przedsiębiorcy i konsumenci nie odróżniają ich od gadżetów, które nie zwiększają bezpieczeństwa na drodze. UOKiK, we współpracy z Policją, Centralnym Instytutem Ochrony Pracy i Instytutem Transportu Samochodowego, przygotował specjalne poradniki dotyczące bezpiecznych odblasków
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1412
Prawo konsumenta do reklamacji nie może być w żaden sposób ograniczane. Nie wolno też sugerować, że nie będzie możliwości jej złożenia w przypadku utraty paragonu – przypominał UOKiK w decyzji wydanej w sprawie Auchan Polska.
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1439
[Warszawa, 30 kwietnia 2015 r.] W związku z napływającymi sygnałami od konsumentów Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ostrzega przed osobami podszywającymi się pod pracowników UOKiK i dzwoniącymi do konsumentów, na przykład w celu wypełnienia ankiety dotyczącej dobrowolnego ubezpieczenia emerytalnego (tzw. III filar). Osoby dzwoniące mogą próbować wyłudzić dane, wykorzystując autorytet Urzędu. W takich przypadkach zawsze należy sprawdzić wiarygodność dzwoniącej osoby, a w przypadku wątpliwości zawiadomić odpowiednie instytucje – Policję lub Prokuraturę.
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 6037
Obowiązek poinformowania konsumenta o rozpatrzeniu reklamacji spoczywa na przedsiębiorcy, a ozdobne elementy obuwia podlegają reklamacji - przypomniał UOKiK w najnowszych decyzjach dotyczących reklamacji obuwia
Strona 36 z 40