- W 87 proc. barów i restauracji na dworcach i stacjach benzynowych może cię spotkać przykra niespodzianka – tak wynika z kontroli Inspekcji Handlowej. Przypominamy, jakie masz wtedy prawa.
- Na jakie posiłki możesz liczyć w zagranicznym hotelu; co zrobić, gdy ośrodek nie wywiąże się z oferty? – dowiedz się z poradnika na stronie Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
- Już po raz dziesiąty w ramach akcji „Przed wakacjami – co warto wiedzieć” przygotowaliśmy porady na czas letniego wypoczynku.
Szczegóły:
Czytaj więcej >
Komunikat prasowy >
Wypowiedź Marka Niechciała prezesa UOKiK >
Wypowiedź Renaty Jezierskiej zastępcy mazowieckiego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej >
Wypowiedź Joanny Sołtan z Europejskiego Centrum Konsumenckiego >
Informacja z wyników kontroli funkcjonowania placówek gastronomicznych >