Przed wakacjami, co warto wiedzieć?
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1639
Noclegi, transport, wizy, ubezpieczenie – to tylko część spraw, które musimy załatwić zanim wyruszymy na wakacje. O czym warto pamiętać, wybierając się na urlop, przypomina dzisiaj 36 instytucji biorących udział we wspólnej akcji: Przed wakacjami – co warto wiedzieć?
Bezpieczne ćwiczenia w domu - kontrola ih
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1485
Inspekcja Handlowa przeprowadziła kontrolę bezpieczeństwa i oznakowania sprzętu do ćwiczeń w domu. 43 proc. z ponad 300 skontrolowanych partii sprzętu było niewłaściwie oznakowanych. Nie stwierdzono wad konstrukcyjnych
Informacja o programie praktyk w administracji rządowej w 2015 roku
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1522
Uczestniczymy w rządowym programie praktyk studenckich.
Oferty o wolnych miejscach publikujemy na stronie: http://oferty.praca.gov.pl
Bezpieczne odblaski
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1513
Tylko co dziesiąty odblask spełnia wymagania – wynika z kontroli Inspekcji Handlowej. Przedsiębiorcy i konsumenci nie odróżniają ich od gadżetów, które nie zwiększają bezpieczeństwa na drodze. UOKiK, we współpracy z Policją, Centralnym Instytutem Ochrony Pracy i Instytutem Transportu Samochodowego, przygotował specjalne poradniki dotyczące bezpiecznych odblasków
Reklamacja bez paragonu – decyzja uokik
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1637
Prawo konsumenta do reklamacji nie może być w żaden sposób ograniczane. Nie wolno też sugerować, że nie będzie możliwości jej złożenia w przypadku utraty paragonu – przypominał UOKiK w decyzji wydanej w sprawie Auchan Polska.
INFORMACJA UOKiK O OSOBACH PODSZYWAJĄCYCH SIĘ POD PRACOWNIKÓW URZĘDU
- Szczegóły
- iteepl
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1566
[Warszawa, 30 kwietnia 2015 r.] W związku z napływającymi sygnałami od konsumentów Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ostrzega przed osobami podszywającymi się pod pracowników UOKiK i dzwoniącymi do konsumentów, na przykład w celu wypełnienia ankiety dotyczącej dobrowolnego ubezpieczenia emerytalnego (tzw. III filar). Osoby dzwoniące mogą próbować wyłudzić dane, wykorzystując autorytet Urzędu. W takich przypadkach zawsze należy sprawdzić wiarygodność dzwoniącej osoby, a w przypadku wątpliwości zawiadomić odpowiednie instytucje – Policję lub Prokuraturę.
Strona 48 z 54