Komunikat UOKiK 24.07.2018: Pomoc prawna - zadzwoń do Stowarzyszenia Aquila
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1522
- Dostałeś niesłusznie nakaz zapłaty lub pismo z sądu? Zostałeś pozwany przez firmę, która wprowadziła cię w błąd?
- Twoją sprawą zajmie się Stowarzyszenie Aquila.
- Pomoc przeznaczona jest dla osób, które akwizytor podstępem namówił do zmiany sprzedawcy prądu, gazu, usług telekomunikacyjnych.
Komunikat UOKiK 13.07.2018: Postępowania polubowne coraz bardziej popularne - sprawozdanie za 2017 rok
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1352
- Ponad 18 tys. wniosków o pozasądowe rozstrzygnięcie sporu wpłynęło w 2017 r. do podmiotów uprawnionych.
- Konsumenci najczęściej zwracali się po mediację, koncyliację lub arbitraż do Inspekcji Handlowej, Rzecznika Finansowego i Sądu Polubownego przy KNF.
- UOKiK zachęca przedsiębiorców do udziału w systemie ADR.
Komunikat UOKiK 06.07.2018: Czy maluchy mogą spać bezpiecznie? Kontrola Inspekcji Handlowej
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1453
- Inspekcja Handlowa sprawdziła, czy łóżeczka, kołyski, kojce i nosidełka są bezpieczne.
- Inspektorzy skontrolowali 343 partie produktów i wykryli nieprawidłowości w prawie 35 proc. z nich.
- Wątpliwości wzbudziły nieprawidłowe oznakowanie i braki w instrukcjach, a w kilku przypadkach - także wadliwa konstrukcja.
Komunikat UOKiK 19.06.2018: Przed wakacjami - co warto wiedzieć?
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 4544
- Już po raz dziewiąty 53 instytucje wspólnie przypominają konsumentom, o czym pamiętać w czasie urlopu.
- UOKiK radzi, jak po 1 lipca zmieniają się zasady reklamacji, kiedy biuro podróży może podnieść cenę i co zrobić, gdy bankrutuje.
- Wejdź także na strony internetowe innych uczestników akcji informacyjnej „Przed wakacjami – co warto wiedzieć”.
Konferencja „Przedsiębiorca i konsument – wspólne cele”
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 2022
Wzajemne relacje przedsiębiorców i konsumentów w handlu i usługach
Komunikat UOKiK 14.06.2018: Jak rozwiązać spór przez internet? Skorzystaj z platformy ODR
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1449
- Konsumencie, zawarłeś umowę przez internet ze sprzedawcą z Polski lub innego kraju UE i chcesz złożyć skargę?
- Sprzedawco, chcesz szybko i bez wysokich kosztów rozwiązać spór z klientem?
- Skorzystajcie ze specjalnej platformy ODR (ang. Online Dispute Resolution), którą obsługuje Komisja Europejska.
Strona 33 z 53