- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1534
- Dostałeś niesłusznie nakaz zapłaty lub pismo z sądu? Zostałeś pozwany przez firmę, która wprowadziła cię w błąd?
- Twoją sprawą zajmie się Stowarzyszenie Aquila.
- Pomoc przeznaczona jest dla osób, które akwizytor podstępem namówił do zmiany sprzedawcy prądu, gazu, usług telekomunikacyjnych.
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1361
- Ponad 18 tys. wniosków o pozasądowe rozstrzygnięcie sporu wpłynęło w 2017 r. do podmiotów uprawnionych.
- Konsumenci najczęściej zwracali się po mediację, koncyliację lub arbitraż do Inspekcji Handlowej, Rzecznika Finansowego i Sądu Polubownego przy KNF.
- UOKiK zachęca przedsiębiorców do udziału w systemie ADR.
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1467
- Inspekcja Handlowa sprawdziła, czy łóżeczka, kołyski, kojce i nosidełka są bezpieczne.
- Inspektorzy skontrolowali 343 partie produktów i wykryli nieprawidłowości w prawie 35 proc. z nich.
- Wątpliwości wzbudziły nieprawidłowe oznakowanie i braki w instrukcjach, a w kilku przypadkach - także wadliwa konstrukcja.
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1403
- Terg, Polmlek Grudziądz, PTS, T-Mobile.
- To przedsiębiorcy, których dotyczyły wyroki sądowe w sprawach decyzji UOKiK z zakresu ochrony konsumentów
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 4568
- Już po raz dziewiąty 53 instytucje wspólnie przypominają konsumentom, o czym pamiętać w czasie urlopu.
- UOKiK radzi, jak po 1 lipca zmieniają się zasady reklamacji, kiedy biuro podróży może podnieść cenę i co zrobić, gdy bankrutuje.
- Wejdź także na strony internetowe innych uczestników akcji informacyjnej „Przed wakacjami – co warto wiedzieć”.
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 2040
Wzajemne relacje przedsiębiorców i konsumentów w handlu i usługach
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1462
- Konsumencie, zawarłeś umowę przez internet ze sprzedawcą z Polski lub innego kraju UE i chcesz złożyć skargę?
- Sprzedawco, chcesz szybko i bez wysokich kosztów rozwiązać spór z klientem?
- Skorzystajcie ze specjalnej platformy ODR (ang. Online Dispute Resolution), którą obsługuje Komisja Europejska.
- Szczegóły
- wiih
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 1471
- 15 państw, w tym Polska, wzięło udział w projekcie kontroli opon.
- Wyniki są dobre: polska Inspekcja Handlowa zakwestionowała oznakowanie niecałych 3 proc. opon, wszystkie pomyślnie przeszły badania w laboratorium.
- UOKiK radzi, jak wybrać dobre opony i ile można na tym zaoszczędzić.
Strona 25 z 40